lifebyvanessa

Alla inlägg under april 2013

Av Vanessa - 24 april 2013 15:31

Förlåt att jag inte har bloggat på ett tag  

Men det är så att jag har helt änkelt inte har hunnit.

Men nu ska jag blogga så mycket som möjligt  

Så jag hoppas att ni som läser min blogg (vilket är typ ingen) fortsätter att titta hit.

Tipsa gjärna min blogg också.

Men det var väll allt jag tänkte skriva så vi hörs.

Hejdå  

PS. De som tipsar min blogg denna vecka skriv i komentaren vad din blogg heter så kommer jag att tipsa din.


Av Vanessa - 9 april 2013 17:04

Hej jag tänkte berätta om min resa.

Vi åkte hem ifrån kl 06:40 för att hinna äta frukost på mc donalds i strängnes ( tror jag).

Dit kom vi vid klockan 09:00 ungefär.

Jag beställde som jag alltid gör när jag äter frukost där toast och joise (stavning).

när vi alla hade ätit klart åkte vi raka vägen till  Mora.

I Mora tog vi paus för att rasta våran Hund och att vi andra skulle få sträcka lite på oss.

Sedan åkte vi vi direkt till Idre.

Om man räknar med  alla pauser vi gjorde så tog det unge fär 6,5 til 7,0 (timmer eller så var det typ 7,5 timmar) att komma dit.

När vi väl var framme gick vi och checkade in och hyrde skidor.

När vi kom till stugan kom mormor och morfar typ precis efter.

Dagen där på åckte vi så klart skidor.

Vi gick ibland till ett ställe i Idre som heter Charlies där drack jag varm choklad med grädde och marschmelos (stavning). På onsdagen gjorde mormor och min syster Nathalie tre rätters middag och på fredagen var det mammas
och min tur att göra det. På våran sista dag i Idre gick vi på disco bowling. Det är precis som vanlig bowling men
med disco ljus och discko music.
 
Det var lite om min resa till Idre och jag tycker verckligen att ni skaåka dit.
 
Chio  
// Vanessa
Av Vanessa - 9 april 2013 16:51

Hej jag heter Vanessa och jag är tolv år (snart).

Jag har blont hår,grön bruna ögon.

Jag älskar att shoppa. Det är mest kläder, skor och smycken jag handlar.

De inlägg jag kommer att göra kommer vara om min vardag, det jag har handlat ( om jag varit på stan), resor jag har varit på, saker jag rekomenderar och så klart mitt liv.

Ibland kanske jag också lägger ut lite vidio klipp från youtube som jag tycker är bra.

Det var lite om mig och vad min blogg kommer handla om.

Vi hörs  

// Vanessa

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tipsa gjärna min blogg

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards