lifebyvanessa

Alla inlägg under juni 2013

Av Vanessa - 22 juni 2013 13:48

... från söndag den 23/6 - 27/6 kommer jag inte att blogga för att jag kommer att vara i Danmark.

Jag åker ner till Varberg imårrn ( 23/6) men båten till Danmark 24/6.


Lämna en komentar om ni också ska dit. Så kanske vi ses.

Hej då.

#Danmark.

Just det lämna en komentar om ni ska till Ullared imårrn så kanske vi ses där också.

#Ullared

Av Vanessa - 22 juni 2013 13:17

Hej hej!

Igår var det ju midsommar då var vi först i mormor och morfars sommar stuga och sedan hos mina kusiner.

Först hos mormor och morfar åt vi midsommar mat. Sedan gick vi ner till midsommar stången där vi dansade runt och köpte lotter och kasta pil och sånt där.

De som var hos mormor och morfar var: Jag, min lillasyster Nathalie,min lillebror Albin, min mamma Lisa,min pappa Mårten,min mormor Lena,min morfar Per,min moster Hannah,Hannahs son Fabian,och mormors bror Göran.

När vi dansade runt stången var det lite roligt för typ ingen kunde danserna. HIHI.


Sedan åkte vi hem till mina kusiner Arvid, Tilia och Konrad. Där var det jätte roligt. Vi tittade på film, grillade och lite annat. På kvällen typ kl:21:00 gick nästan alla barnen till en skola som heter Peterslund skolan.

De som var hos kusinerna var: ( jag säger bara barnen för annars blir det för många att skriva) Jag,Nathalie,Albin,Arvid,Tilia,Konrad, en som heter Tuva,en som heter Zaga, en som heter Ronja,en som heter William, en som heter Robin, en som heter Neo och en till som jag inte vet vad hon heter.

Just det Tilia har en YT kanal med bara en video men kolla gjärna in den. Länk kommer sedan.


Men vi hörs. Hej då

#midsommar


http://www.youtube.com/watch?v=86tMcDcN9Mo


http://www.youtube.com/watch?v=86tMcDcN9Mo

Av Vanessa - 17 juni 2013 11:24

Tjao vill ha hjälp med två saker.

1. Hur man gör en header på bloggen.

2. hur man får en mus figur när man drar musen på bloggen.

Skriv i en komentar hu man gör snälla

                                  Hörs  

Av Vanessa - 17 juni 2013 11:16

Tja har som ni märkt inte bloggat på ett tag . Men snälla fortsätt att titta hit. Men nu på riktigt har jag haft jätte mycket i skolan. Jag hade en del saker att göra klart och fick ta av min fritid till det.

Men vi hade skolavslutning i fredags. Jag är med min kompis nu hon heter Klara. Kika in hennes blogg www.livetsomkf.bloggplatsen.se. Skriv gärna en komentar om vad vi kan hitta på. Snälla skriv lite frågor nu jag tänkte ha en frågestund. Aja ha en bra sommar dag.

                                                  
                   

                                                  
               Vi hörs  

Presentation


Tipsa gjärna min blogg

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards