lifebyvanessa

Alla inlägg under december 2013

Av Vanessa - 26 december 2013 12:49

...jag har haft en underbar julafton.
Har fått jätte många bra julklappar.
Vill ni se vad jag har fått så håller jag på att ladda upp "mina julklappar 2013" på videofyme på videofyme heter jag Vanessa L så det är bara att kolla in, men herrå

Av Vanessa - 20 december 2013 14:27

En bild på min favvo häst

Cojan

Av Vanessa - 16 december 2013 17:09

...om vad ni tycker om min blogg, om jag ska skriva om något mer, om jag ska bättra mig på något och om jag ska ha en frågestund. Kommentera massor.
Jag fick en fråga av någon som undrade om jag kunde lägga ut en bild på mig själv. Jagvyror inte att jag kan det, vet inte om jag får men ni kan gjärna kolla in min instagram dör har jag bilder på mig själv om ni vill veta hur jag ser ut:) ska till stallet igen på onsdag och torsdag igen så jag kan se om jg kan få lite bättre bilder på hästarna. Som sagt kommentera allt vad ni har och så hörs vi i nästa inlägg.

En liten bild på mon hund här också.

Av Vanessa - 14 december 2013 12:57

...är jag hos farmor och farfar jag har redan varit i stallet. Jag skriver ett lite längre inlägg sedan. Bilder på hästar kommer nu.

Vet att några bilder är väldigt suddiga

Av Vanessa - 12 december 2013 21:18

Hej idag har jag varit i skolan som vanligt, jag har haft elevens val.
Då har jg teater och vi håller på med pjäser som vi ska spela upp sista dan i skolan på den här terminen.
Kommer bli kul att spela upp den men också veligt läskigt och pinsamt.
Ni vet ju att en av mina favvo hästar har dött (Tintin) och en till häst som heter Red bull (Bullen). Jag saknar Tintin så sjukt mycket och jag gråter varje dag. Kommentera om ni har haft ett djur som har dött och om ni fortfarande är väldigt ledsna över det.
Men tack till ALLA som kikar in på min blogg varje dag!
Hur ofta tycker ni att ska göra inlägg? Kommentera, kommentera också vad ni vill att jag ska göra för inlägg. Om ni vill ställa frågor så kan ni hjärna göra det också. Ha det bra

Av Vanessa - 10 december 2013 16:06

Är väldigt ledsen nu för att en av mina favorit hästar på ridskolan (stjärnholm) som jag går på har avlivats idag tillsammans med en annan häst.
Han var gammal och halt men ändå!
Fick reda på det den sista lektionen idag och jag grät hela lektionen, det var inte bara jag dom grät i min klass.
En som heter Tia och en som heter Gabi börja också gråta.
Den andra hästen avlivades för att han var halt och hade kolik.
Hoppas att ni har haft en bra dag iallafall. Kram på er<3

Love u Tintin

Av Vanessa - 8 december 2013 10:54

[Bild]

Fail bild men men

Av Vanessa - 8 december 2013 10:47

Tröjan kommer från Gina och byxorna från JC. Ignorera att jag är röd

Presentation


Tipsa gjärna min blogg

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards