lifebyvanessa

Alla inlägg under februari 2014

Av Vanessa - 23 februari 2014 11:34

Jag har inte bloggat på 500 år typ och jag ska komma igång, vill berätta att jag har en giveaway på videofyme, om ni vill se och vara med i den så heter jag vanessal01 så ni kan söka på det, hoppas att ni är med<3!
Vet inte vrf jag inte har bloggat men jag ska komma igång nu! Vad vill ni att jag ska skriva om?
Idag ska jag dansa jag går på en dans som är som street dance men lite mer tjejigt typ, det är jätte kul!
Jag har fått en till favorit häst hon heter Ruda och är jätte duktig men min riktiga riktiga favorit kommer alltid att vara Cojan.
Efter min dans idag ska jag åka till min kompis Märta och vara med henne.
I lördags åkte jag till Idre fjäll och kom hem igår, det var jätte kul jag älskar att åka skidor men jag har varit där 8-9 gånger så det var inte första;) hoppas ni har haft det bra, glöm inte att kommentera och vara med i min giveaway på videofyme så ses vi där hejdå:)

Presentation


Tipsa gjärna min blogg

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards