lifebyvanessa

Alla inlägg under maj 2014

Av Vanessa - 17 maj 2014 12:25

Nu hoppas jag värkligen att det håller på att bli sommar.
Här är set iaf väldigt varmt och man sitter här och bara njuter...
Det är sååååå varmt, 19 grader är det och det är värkligen varmt....
Är det bara jag som blir sugen på ben and Jerry när det är varmt?
Aja jag ska nog äta en ikväll.
Vilken är eran favorit?
Min favorit är iaf "new york super fudge cunk" (eller hur man stavar det)
Jag gör nog ett till inlägg sen men aa vi hörs

Av Vanessa - 16 maj 2014 17:36

Hejsan!
Idag så har jag varit i skolan som vanligt, men vi hade bara "normala lektioner fram till lynscha.
Efter lunchen kollade vi på en film den hette typ "shoo bre" eller något.
Den va iaf jätte dåligt och slutade med att en av huvud personerna dör....

Igår så testade jag den hära typ dove body lotion som man ska bli brunare av.
Jag tyckte värkligen att den gav resultat,ni borde värkligen testa den om ni är lika bleka som jag var...
Man fick en jättefin färg på huden som att man hade varit ute och solat en varm sommar dag.
Men aa vi ses imorrn,jag ska göra ett inlägg varje dag har jag bestämt

Av Vanessa - 15 maj 2014 10:50

Just nu sitter jag och väntar på att datorn ska starta om....
Jag håller på att starta om den som sagt och den får uppdatera sig lite...
Det går såååå segt och just nu uppdaterar den 5/6 men det får väldigt trögt...hmm

Av Vanessa - 15 maj 2014 10:46

Nu har det hänt igen, jag har nt bloggat på väldigt länge och jag har säkert förlorat alla fina läsare....
Nu säger jag det igen och den här gången menar jag det, nu ska jag börja om på nytt och värkligen hålla igång.
Jag ska fixa en header och göra om så att det blir lite finare här jag ska lägga upp bilder så ofta som möjligt och ska nu värkligen försöka hoppas jag har någon kvar som går in och kollar. Vi ses

Presentation


Tipsa gjärna min blogg

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards